6 aug 2010

Trap gerust in de Festival! Fi:hP 10

We hoeven niet meteen een joint in de hand te hebben om te kunnen genieten van een beetje stonerrock. Doet het genre niet meteen een belletje rinkelen? Laat ik er dan meteen een grote naam zoals Queens of the Stone Age tegenaan gooien. Hopelijk zit hun memorabele tour met ons oerbelgische Millionaire nog stevig in uw collectieve geheugen geprent.

Het lijkt namelijk steek te houden dat manusje-van-alles Aldo Struyf - zijnde lid van Millionaire - is begonnen met dit bijzonder goed klinkend grapje dat Creature with the Atom Brain wordt genoemd. Onlangs hebben ze overigens getourd met Alice in Chains, niet bepaald een nietszeggende naam.

Wat u hoort in I rise the moon doet mij vooral denken aan de Desert Sessions – zeker het opzoeken waard. Ligt het aan mij, of hoor ik een beetje Jan Paternoster van The Black Box Revelation als ik mijn ogen sluit en luister?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Find the best blogs at Blogs.com.