28 jul 2010

Trap gerust in de Festival! Fi:hP 1

Een zomer is niet compleet zonder de bijbehorende festivals. Laat de vrije liefde, het chronische slaaptekort en de alcoholintoxicatie vooral tot u komen, zolang de muziek maar niet vergeten wordt.

Ik zal in deze wilde rit die zeker halt houdt op Feest in het Park, uw eigenste Yoda zijn. Inderdaad, de Dilly Boys doen wild en worven zonet een nieuwe blogger aan. Veel verschil is er niet, behalve dat dit eigenste wezen een paar borsten bezit. Nondemiljaar, een vrouw dan nog wel!


Maar genoeg over mij, laten we het eens hebben over een ander tof wijf op FI:HP – Peaches! Misschien mag ik niet voortrekken – toch beken ik u dat ze op ons eigenste Oudenaards muziekfestijn mijn welbepaalde favoriet zal zijn. Opzwepende electroclash, dàt hebben we nodig, daar zijn we het allen over eens. Dat ze er vaak niet in slaagt om op podium haar kleren aan te houden, ook daar valt mee te leven. Let’s listen to the teaches of Peaches. Hopelijk bent u reeds verlost van uw Mommy Complex.

1 opmerking:

Find the best blogs at Blogs.com.